Ohoj!

Hejsanhoppsan!
Shit va länge sen jag blöööögga känner jag :O Men har verkligen inte haft någon lust alls att göra de.
Jaa så vad har hänt på de senaste tiden.. Haft praktikt hann jobba i 2 dar innan man blev anklagad för stöld? Haha... sjukt! Gått i skolan, hängt med kompisar, små festat, shoppat, vart på mitt landställe med becca, vart i hässelby med gamla kompisar som man saaaknat, som sagt bara leeeevt känner att livet rullar på och mitt sommarlov kmr äga!
Hahaha och tagit massor med ego bilder !
Jag igår!
Linnet jag köpte från gina för en vecka sen 150 kr!
Och jeans jacka på någon mobbad affär här i fruängen för också bara 150 kr!
Och så köpte jag gråa mjukis från cubus 199 kr!
Plus ett par svarta jeans också 199 kr ;)
Ett par skor från hm tror dem kosta 124 kr :o
Vi hörs! // Evve :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0