-

Hejjj!
Har bara varit hemma dom senaste dagarna, inte för att jag varit sjuk ( elr jo lite smått ) utan för att jag har vart tvungen om man säger det så?
Blev anklagad för stöld på min praktik plats utan någon som helst anledning så blev utan praktik, kul? NÄ!
Iaf, idag va jag i skrhlm med mamma i 2 timmar haha.. men köpte såklart ett fint linne elr tshirt? Vet inte riktigt vad man ska kalla de, men den kosta iaf 200 kr från gina tricot!
Den vita! Apa snygg tyckte jag så den va en självklarhet att den skulle hem till min stökiga garderob!
Mitt nästa köp ( alltså imon ;) )  blir ett par solglasögon från gina och KANSKE ett halsband :)
Dom tänkte jag! 79 kr bara :)
Vi hörs! // evve :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0