Vattenpipa

Heeeej mina kära!
Sitter i min sooffa o kollar runt lite på nätet o kollar på tv :)
( jag hade öroninflammation drf hade mitt halva ansikte domnat bort )
Men nu e de bra :)
Igår vad jag i kista med becca o panda köpte 1 tröja bara orkade typ nt mer :) Fast dagen innan hade jag vart i liljeholmen o köpt en tröja, hårfärg o massa lösögonfransar ju? som jag sa i videon :)
Sen igår så köpte vi en vattenpipa 300 kr! Alltså 100 kr var, asbilligt! :)
Så vi åkte hem t mig o satt o rökte hehehe så myspys tog lite bilder också :)
-Vår vackra pipa, så fin! den her per-louise ! (A)
-Fina cheyer!
-Jag satt o chilla lite (a)
-jag o pandis :D
-meeeee :D
Kärlek till er puss :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0