Söndaaag

Hejhejhejhejhej
Sitter nej vänta jag ligger ner o äter solrosfrön, jobbat med en "liten" läxa jag har till på måndag för vi ska ha en jävla xtra lektion döda mig ? ja tack. Asso jag fööörstår nt! De e nt vi som bestämmt att vår lärare ska på en jävla kurs så vi missar lektionen inte vi som bestämmt att vi ska ha en studiedag så vi missar den lektionen?! Vrf ska vi straffas o ha en jävla xtra lektion :( ÄCKLIGT!
Jaja sluttjatat om de.. Igår va hag en snabbis i huddinge käka lite på donken hehe de va ju lördag (a)
Man vill lixom nt va ute i kylan de e sviiinkallt :( I fredags då så var jag i huddinge igen och rökte pipa hehe på någon jävla plattform nånstans ute haha pundare.se? (a) Jaa typ min helg vaknade kl 2 idag FYYYY EVELINA ... :(
HAR STUDIEDAG PÅ TORSDAG JIIIPPIEEE! :D Aja nu vet jag nt vad jag babbalr om längre hörs!
Sär bild älskar miiiin hund :love:
// Evve :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0