heejhej

Ska platta håret snaaart har sminkat mig o grejjer ska till huddinge med panda o möta upp becca  vet nt riktigt vad vi ska göra men nånting hittar vi väl på jag ska iaf ha donken glass feeeettt sugen på de hahah! Jag kan berätta om min jävligt konstiga natt :o
Stod o borstade tänderna inne på toan sen helt plötsligt hör jag att ytter dörren öppnas ? Jag tänker lixom, Va? Alla sover ju? Så jag öppnar dörren sen ba står det en snubbe där i bara kallsonger ?! Jag får typ panik och ba Vaaafan gööörru här?!?!? Morsan hör de och springer upp och ba vaaa?! Snubben ba sorry sorry fel rum sen ba går han? WTF?! Tänk ifall alla hade sovit?! :(
men bjuder på en osminkad o ganska så gammal bild på mig:
// evve :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0