En i gänget.

Hejsan svejsan, eheheh! :love:
Sitter just nu i soffan ( as usual )  ska strax börja fixa mig för kvällen o sääääääängen :D
Idag har jag inte gjort något speciellt typ... :o Shoppade en snabbis innan engelskan, en halsdduk och leggins blev de ( stickade gråa ) 150 spenn gick de på (a)
FAST IGÅR !!!!!
piercade jag mig!!! :D :D :D :D :D
Jag va skiiit rädd, va nt nervös... bara rädd typ :(
Va så rädd när han skulle sticka igenom nålen, jag va hos calm i hornstull/zinken, ASBRA!  rekommenderar starkt :)
Så nu e man piercad och en i gänget alltså ;)
Som vanligt kmr de upp några bilder, en blogg utan bilder är ingen blogg ;)
me and beccis ;)
ser ni piercingen? (a)
VARFÖR ÄR VI SÅ HEEETA?!
Piercingen igen ;)
Sista bilden på piercingen :)
Ska ta hand om den som bara den, den ska bli perfekt!  Sova, äta, dricka massa vatten e vad jag ska göra dom kommande veckorna ( e så dålig på de annars )  Men vi hörs o ses ;) PUSS :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0