Älvsjö

HEJHEJ!
Jag skriver lixom lite då o då, när jag kan och har nått att skriva om! :)
Snart när mamma har duschat o gått ut med toppsan ska vi till älvsjö, vårdcentralen!
Ska kolla mina öron, jag har faktiskt inte så ont längre elr jo liiiite, men min andra halsmandel har svullnat upp nu så känns som om jag håller på att få inflammation nu på ANDRA örat -.- ! Åh vad arg jag blir om de nu e så, skulle lixom pierca mig 2 dagar innan jag blev sjuk :( Så har väntat på att bli frisk... o så blir man sjuk från början igen lixom? åååh så himla irriterande!
Jaja slut tjatat om de! Igår var jag på armins träning! Kan lägga upp en video på en av hans danser, så sjukt dutkig e min bebis :love:
haha jag skaffade lugg igår ;) ELLER?! :D kyss :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0