v7 o paintball <3

Hej länge sen!
Den här veckan hart vart ganska seg men förra veckan fick jag reda på att jag och beccis fått praktik plats på bik bok så vi åkte dit i tisdag och gissa vad 40% på allt för oss 2 ;) FETA NICE :love:
Sen har inget speciellt hänt, haft träningsverk så knappt kunna gå sen idag körde jag PAINTBALL med skolan SKIIIIIIIIIT KUL fick present kort på slutet också så blir nog paintbaill i framtiden när jag kan springa mer ;)
Jag blev ändast träffad 5 ggr så de va chill men de va asskul, först va man ju såklart nervös men sen efter nåra ggr så ville man bara in igen!
Min grupp kom i final ( Jag, becca, panda, mark (idrottsläraren) och en tjej vars namn ingen vet ) men iaf, vi vann tyvärr inte finalen mot grabbarna men vi säger att vi kom 1:a utav tjejerna ;)
Panda i dom fina overallerna ;)
beccis o pundis HOT HOT HOT
Banan :)
Min hund gillar o ligga i mitt knä heh :love:  // evve :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0