@sthlmstad

Hejsan!
Va i stan idag med becca käkade lunch o shoppade liiite! Efter vi va klara i stan ( SVIIINKALLT ) så åkte vi hem t mig och kollade film sen åkte becca hem och nu sitter jag här ensam och har käkat middag plus glass! (a)
Hade studiedag idag ju jätte skönt :) Igår va jag i stan igen och då köpte jag guld brun hårfärg becca färgade de men blev ingen stor skillnad bara varmare färg ist för kall... sen klippte hon mig! Trodde verkligen nt jag skulle våga men hon klippte topparna lite o luggen kortare så jag kan ha luggen framme i toffs hihi jätte fint blev de!
My new haircutt!

Första bilden e de en magtröja från gina för 99 kr!
Den andra e ett linne skit fin i verkligheten också från gina för 149 kr!
Over and out! // Evve :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0