shulululululululul... osv

Hej :D
Haft en super duper lyckad helg, fredga va jag på morgonen o hämtade dricka.
sen så åkte jag o becca hem till mig och chillade galet hela dagen i soffan och fick pizza/kebab serverat dessutom sen åkte vi hem t becca och hade en minst sagt GALEN kväll :D
På morgonen vaknar jag i beccas säng men panda hade dragit haha buuh vi som skulle myyyysa </3 NÄÄ men sen ringer armin och frågar om jag kan komma till melika med min pipa så kan vi chilla o röka, and so i did ;)
Sen idag så vaknade jag hos melika dåda och åkte hem och har chillat o gjorde kladdkaka för en liten stund sen nu lyssnar jag på musik o chattar med skööönt folk! :love:
ska fixa ansiktsmask så peace // evve :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0