rubrik e för töntar

Heeej länge sen?!
Men under dom dagarna bloggen vart tyst har jag nt gjort mer än att varit i skolan typ, helgen blev lugn behövde vila upp mig :) Igår måndag så va jag med skolan på modecenter fick med mig några fina shopping bags :)
Idag så va de chill bara började med ett nytt projekt på stylisten göra en sån där mode planch ni vet?
Riktade mig åt de mer rockiga sidan blir nog bra :)
Har en liten bild på mina shoppingbags:
Ganska så dålig bild men man ser ju iaf :)
Sen så ego som jag e har jag tagit lite bilder på mig hehe!
Yeeeah ;) tuff brud hey!
MERP!
Sen en bild på mig heeelt ofixad söt endå :$?!
Juste, jag e heeeelt besatt av jersey shore ÄLSKAR jersey, ÄLSKAR deena, snooki, vinny, jwoww, och pauly :love:
Blogg u later peace // evve :love:

Kommentarer
Postat av: Evelina

sv:ta bara url koden :)

2012-02-08 @ 11:10:28
URL: http://evelinahellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0