Let's do that

HEJ!
Vaknade inte för så länge sen med en super glad hund som nästan kissa på sig av lycka, vilken känsla! hahah ;)
Just nu ligger jag i soffan med pyamas på mig still... skämms!
Jaja kollar runt lite på nätet och bestämt mig för att jag ska köpa en jeans väst!
Vet inte om jag ska köpa just denna ennu men ska dra till gina för att se hur den sitter och sådär 199 kr bara :)
Imon får man ju studiebidraget, men jag måste spara pengarna till min praktik eftersom jag ska praktisera där med beccis ( bik bok ) så får vi 40% personalrabatt så ska shoppa dääär ! (a)
Praktiken börjar v.11 så efter lovet har jag bara en vecka kvar i skolan sen så kör de igång FUUUUN! :D
Idag ska jag ut med toppsan sedan hoppa in i duschen o fixa mig sen drar jag ut ;) vi höööörs ! // Evve :love:

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Fin blogg! :)

2012-02-28 @ 14:47:26
URL: http://gabriellaita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0