Saturday to Sunday

Jag bloggar när jag känner för att göra de lixom :)
Igår var de lördag, och jag va ensam hemma sååå ;) Hehe Panda kom hit vid 4 sen drog vi till lilje käka åkte till islandstorget för att möta upp nåra grabbar först chilla vi bara sen efter ett tag rökte vi pipa sen gick vi hem till en av dom och körde xbox hehe(a)
Sen drog jag o panda till hässelby o träffade alex och en annan trevlig grabb :)
btw alex, tack för att du gned ditt arsle o kulor mot min rygg, ytters upphetsande ;)
Sedan drog vi hem till mig vid 3 sen satt vi o skypa med 2 grabbar o planera LMFAO! :D
LÄÄÄNGTAR !!! kmr bli GALET! :love: Sen somnade vi 6 typ hehe så nu e man skiiit trött o ska gå o sova gonatt! :love: // Evve :love:
från igår :)
från i veckan :)
också under veckan ;)

Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

var gärna med i min tävling om en fin älva från cristal.se innan den går ut. Bara några dagar kvar, och väldigt få deltagare så vinstchansen är stor :)



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/april/tavlingsdags-igen-vinn-alva-fran-cristals.html

2012-04-23 @ 10:41:04
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0